احادیث تامل بر انگیز در کتب شیعی

چه پاسخی برای این احادیث از کتب قدیمی و معتبر شیعه دارید

حقیقت تلخ…

در کتاب مسکن الفواد از ام سلمه روايت مي کند: هنگامي ‌که ابوسلمه (شوهر اولش) از دنيا رفت من با خود گفتم در اين سرزمين من به اين مصيبت گرفتار شدم گريه و عزاداري براي او برپا کنم. اتفاقا زني که نوحه‌گر بود هم برمن وارد شد و مي خواست مرا درآن مصيبت کمک کند پيامبر اکرم (صلی الله علیه وسلم) فرمود: آيا مي خواهيد دوباره شيطان را که خدايتعالي از اين خانه بيرون رانده است برگردانيد؟!

2 دیدگاه»

  شیلا ایرانی wrote @

من که مفهوم اصلی این حدیث را متوجه نشدم . لطفا اگر کسی متوجه شده مرا هم راهنمائی کند.

  علی wrote @

یعنی اینکه نوحی خوانی از اعمال جاهلیت است ( از احادیث نبی اکرم اسلام ) و شیوه های عزاداری اینچنینی نوعی اعتراض به خداوند و کفر و شرک و بدعت است و فقط گریه بی اختیار نه تنها ناپسند که چه بسا بعضا موجب تحول انسان نیز باشد


پاسخی بگذارید

  • Credits

    Get a free blog at WordPress.com The Fjords04 Theme

