احادیث تامل بر انگیز در کتب شیعی

چه پاسخی برای این احادیث از کتب قدیمی و معتبر شیعه دارید

حقیقت تلخ…

قال رسول الله (صلی الله علیه وسلم): «ضرب المسلم بيده علي فخذه عند المصيبة إحباط لأجره». (فروع کافي) پيامبر خدا فرمود: مسلمان به هنگام مصيبت چون با دست خويش بران خود بکوبد مزدش نابود مي‌شود.

۱ دیدگاه»

  شیعه سبز wrote @

دوست من اگر مایل باشید میتوانیم در تمام زمینه ها با هم بحث کنیم
فقط دونکته رو قبلش باید بدونی
1-ما شیعیان تمام احادیث کتاب هایمان را قبول ندارم,چرا که ممکن است راوی حدیث موثق نباشد
2-من از کتب شما و شما از کتب من باید به هم صحبت کنیم و مدرک بیاوریم
من سوالی در ابتدا دارم تا برسیم به قضایایه بعدی
از نظره اهل تسنن 12 خلیفه که همگی از قریش هستنی چه کسانی هستند؟
آیا نیاز به اوردن سند در کتب اهل سنت میباشد
لايزال الدين قائما حتي تقوم الساعه و يكون عليهم اثناعشر خليفه كلهم من قريش صحيح مسلم ج 3 ص 1453
صحيح بخاري ج 8 ص 127
اما سوال دیگر ایا مسیحی مشرک است از نظره شما؟


پاسخی بگذارید

  • Credits

    Get a free blog at WordPress.com The Fjords04 Theme

