احادیث تامل بر انگیز در کتب شیعی

چه پاسخی برای این احادیث از کتب قدیمی و معتبر شیعه دارید

حقیقت تلخ…

قال رسول الله (صلی الله علیه وسلم): «النياحة من عمل الجاهلية». (من لا يحضره – شيخ صدوق – جزء 4) پيامبر خدا فرمود: «نوحه‌خواني از کارهاي دوران جاهليت است».

۱ دیدگاه»

  dost wrote @

با سلام من شیعه نیستم ولی دوستار اهل صداقت و راستی و اهل حقم
من اول اینو به خودم میگم بعد به شما
لطفا اول دین خودتان را مشخص کنید
کوچکترین جواب وکوتاه و همه فهم :
امام صادق ع برای جد بزرگوارشان امام حسین ع عزاداری می کردند
حالا اگر احادیث شیخ صدوق رو قبول داری احادیث امامان ع که گفته رو قبول داشته باش.
اگر فرموده پیامبر ص را قبول داری پس گفتار امامان ع را باید قبول کنی و الا به فرموده خود خدا در قرآن منافقی و منافق هم بدتر از کافر
آن نوحه خوانی که از کارهای عصر جاهلیت است و الان هم هست حرف های تو امثال توست که از روی مرض و جهل و بی دانشی نسبت به خدا و پیامبرش است.
هر کی به خدا و پیامبر ص ائمه ع بی احترامی بکند از روی عمد خدا از انسانیت خارجش می کنه حولش هم می ده شیطان و مادرش هم رسوا میشه پس آبروی مادراتونو حفظ کنید.


پاسخی بگذارید

  • Credits

    Get a free blog at WordPress.com The Fjords04 Theme

